
Pomoc zdalna Teamviewer
Usługi pomocy zdalnej do problemu zgłoszonego ze serwerem/sklepem internetowym. Koszt obejmuje 1 roboczo-godzinę wsparcia z połączeniem zdalnym...
Płatna usługa pomocy/wsparcia/. Koszty usługi obejmują wykonanie prac / pomocy dla jednego zgłoszonego tematu.
Płatna usługa pomocy/wsparcia/. Koszty usługi obejmują wykonanie prac / pomocy dla jednego zgłoszonego tematu.
W przypadku gdy podczas prac zaistnieją potrzeby wykonania dodatkowych czynności związanych z rozbudową, zmianą/wymianą lub przebudową naprawą czy modyfikacją funkcji serwisu/sklepu, rozliczenie za czynności te następuje na podstawie odrębnej usługi - specyfikacji usług. Informacje o wystąpieniu dodatkowych kosztów są przesyłane w korespondencji e-mail..
Opis
Podana cena dla modułów i integracji obejmuje licencję roczną dla jednej domeny
Pamiętaj, że sklep z uruchomioną integracją wymaga serwera o odpowiednich parametrach do udźwignięcia zadań integracji i aktualizacji oferty.
Warunki niespełnione po stronie serwera nie stanowią podstawy do ew. zwrotu.
Jeśli chcesz skorzystać z wersji demonstracyjnej modułu integracyjnego, napisz do nas, uruchomimy sklep z wybraną przez Ciebie hurtownią na naszym serwerze.
Wersja demo integracji Hurtownia Kamsoft jest odpłatna.
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Usługi pomocy zdalnej do problemu zgłoszonego ze serwerem/sklepem internetowym. Koszt obejmuje 1 roboczo-godzinę wsparcia z połączeniem zdalnym...
Płatna usługa pomocy/wsparcia/audytu/analizy problemu. Koszty usługi obejmują wykonanie analizy przyczyn problemu/ów do jednego zgłoszonego tematu...
Płatna usługa pomocy/wsparcia dla importu danych z hurtowni online + kopia deweloperska sklepu. Koszty usługi obejmują wykonanie prac dla jednej...
Usługa instalacji certyfikatu SSL dostarczonego przez Klienta na stronie lub w sklepie. Usługa realizowana dla jednej wskazanej domeny. Zakup...
Usługa realizowana na serwerach z oferty Mysklep w zakresie: - Aktualizacji oprogramowania serwera ( pierwsze uruchomienie serwera VPS)-...
Usługa aktualizacji oprogramowania PrestaShop do wyższej wersji sklepu: 1.5 -> 1.6 -> 1.7, lub 1.7.x -> 1.7.z. Audyt kosztów, zakresu i...
Bilet do usługi wsparcia dla zgłoszonego tematu. Bilet pokrywa koszty usługi pomocy i analizy jednego zgłoszonego tematu.W przypadku gdy problem...
Usługa zdalnego wdrożenia integracji oprogramowania PrestaShop Subiekt GT, WF-MAG, Optima. Koszt obejmuje 1 roboczo-godzinę, która zwykle wystarcza...
Wdrożenie Sklepu internetowego jest oddzielną usługą świadczoną dodatkowo dla wszystkich Klientów niezależnie od wersji posiadanego oprogramowania....
Płatna usługa pomocy/wsparcia/analizy problemu realizowana w środowisku developerskim serwisu/sklepu, którego dotyczy problem. Koszty usługi...
Usługi administracyjne, SSH, FTP, WWW, IMAP, SMTP, POP3Usługa w zakresie: FTP, MySQL/PgSQL, Skrzynki mailowej, usuniętej usługi.Obejmuje...
Płatna usługa pomocy/wsparcia/analizy problemu realizowana w środowisku developerskim serwisu/sklepu, którego dotyczy problem. Koszty usługi...
Zmiany w treści PDF generowanych do zamówień. Usługa realizowana dla jednej zmiany jednej treści w jednym wskazanym języku/usunięcia treści we...
Usługa realizowana na serwerach z oferty Mysklep w zakresie: - Instalacji oprogramowania serwera ( pierwsze uruchomienie serwera VPS)-...
Usługa w zakresie: - Logi administracyjne- Logi informujące o połączeniach do serwera Web poprzez SSH- Logi informujące o połączeniach do serwera...
Usługa aktualizacji sklepu PrestaShop do pracy w wyższej wersji PHP na serwerze. Audyt kosztów, zakresu i możliwości aktualizacji. W zależności od...