Nowy produkt
Płatna usługa pomocy/wsparcia/audytu/analizy problemu. Koszty usługi obejmują wykonanie analizy przyczyn problemu/ów do jednego zgłoszonego tematu w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Wsparcie techniczne | Płatne |
Aktualizacje | Nie dotyczy |
Realizacja | Zdalna |
Płatna usługa pomocy/wsparcia/audytu/analizy problemu. Koszty usługi obejmują wykonanie analizy przyczyn problemu/ów do jednego zgłoszonego tematu w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.
W przypadku gdy w wyniku analizy zaistnieją potrzeby wykonania dodatkowych czynności związanych z rozbudową, zmianą/wymianą lub przebudową naprawą czy modyfikacją funkcji serwisu/sklepu, rozliczenie za czynności te następuje na podstawie odrębnej usługi - specyfikacji usług. Informacje o wystąpieniu dodatkowych kosztów są przesyłane w korespondencji e-mail..