Nowy produkt
Płatna usługa pomocy/wsparcia/analizy problemu realizowana w środowisku developerskim serwisu/sklepu, którego dotyczy problem. Koszty usługi obejmują wykonanie analizy wdrożenia lub przyczyn problemu/ów do jednego zgłoszonego problemu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Wsparcie techniczne | Płatne |
Aktualizacje | Nie dotyczy |
Realizacja | Zdalna |
Płatna usługa pomocy/wsparcia/analizy problemu realizowana w środowisku developerskim serwisu/sklepu, którego dotyczy problem.
Koszty usługi obejmują wykonanie analizy wdrożenia przyczyn problemu/ów do jednego zgłoszonego problemu.
W przypadku gdy w wyniku analizy zaistnieją potrzeby wykonania dodatkowych czynności związanych z rozbudową, zmianą/wymianą lub przebudową naprawą czy modyfikacją funkcji serwisu/sklepu, rozliczenie za czynności te następuje na podstawie odrębnej usługi - specyfikacji usług. Informacje o wystąpieniu dodatkowych kosztów są przesyłane w korespondencji e-mail. W usłudze audytu określamy ogólny zakres prac i ich koszty niezbędne do naprawienia problemu. Nie oferujemy dodatkowych usług i nie przekazujemy dokumentacji/listy napraw jakie są niezbędne aby zrealizować naprawę. Dodatkowe czynności zwiazane z konfiguracją/integracją sklepu/modułów/serwera stanowią odrębny koszt.
Do realizacji konieczny jest dostęp do plików i bazy danych sklepu ( FTP, MySQL) lub dostęp do panela serwera gdzie takie dane się znajdują, albo udostępniona pełny dump sklepu wraz baza danych.