Integracja z Subiekt Zobacz większe

Integracja z Navireo

Nowy produkt

Integrator dla Navireo to dedykowane rozwiązanie do zintegrowania sklepu internetowego na platformie PrestaShop z programem magazynowym.
Program obsługuje sklepy w wersjach 1.3.x, 1.4.x, 1.5.x, 1.6.x i 1.7.x oraz wspiera tryb multistore (możliwość uruchamiania wielu sklepów w ramach jednej instalacji).

Więcej szczegółów

1 490,00 zł netto

Więcej informacji

Integrator dla Navireo  to dedykowane rozwiązanie do zintegrowania sklepu internetowego na platformie PrestaShop z programem magazynowym.
Program obsługuje sklepy w wersjach 1.3.x, 1.4.x, 1.5.x, 1.6.x i 1.7.x oraz wspiera tryb multistore (możliwość uruchamiania wielu sklepów w ramach jednej instalacji).
Program umozliwia importowanie zamówień i danych klientów ze sklepu internetowego do Navireo , dodawanie nowych produktów do sklepu lub Navireo  oraz aktualizowanie stanów magazynowych, cen produktów oraz statusów zamówień.
Program znacznie ułatwia obsługę sklepu. 

FUNKCJE PROGRAMU

Import produktów (towarów) ze sklepu do Navireo  (jeśli ustawiono parametr Importuj produkty) - dodawanie nowych towarów do Navireo  automatycznie po dodaniu w sklepie 

Import danych produktu (symbol, nazwa, opis, kod dostawcy, kod kreskowy, pełny opis (pełna charakterystyka produktu)).

Automatyczne tworzenie i przypisywanie grup towarowych (kategorii produktu).
Automatyczne tworzenie i przypisywanie producentów.
Import ceny do wybranego poziomu cen.
Import zdjęć produktu.
Obsługa wariantów produktów (kolory, rozmiary itp.).
Import produktów (towarów) ze sklepu do Navireo  dopiero gdy produkt zostanie zamówiony po raz pierwszy (jeśli ustawiono parametr odpowiedni parametr)

Eksport produktów (towarów) z Navireo  do sklepu (jeśli ustawiono parametr eksportuj produkty) - dodawanie nowych towarów do sklepu automatycznie po dodaniu w Subiekcie

Eksport danych produktu (symbol, nazwa, opis, kod dostawcy, kod kreskowy, pełny opis (pełna charakterystyka produktu)).
Automatyczne tworzenie i przypisywanie grup towarowych (kategorii produktu) z obsługą kategorii wielopoziomowych lub eksport do jednej wspólnej kategorii
Automatyczne tworzenie i przypisywanie producentów i dostawców
Eksport zdjęć produktu.
Obsługa wariantów produktów (kolory, rozmiary itp.).
Synchronizacja produktów – program nie dodaje produktów do bazy Navireo  (jeśli ustawiony parametr Synchronizuj produkty)

Identyfikowanie produktów na podstawie zdefiniowanego powiązania (Pole w Sklepie = Pole w Subiekcie GT; obsługiwane pola w Subiekcie: Symbol towaru, kod kreskowy, pola własne).
Produkty nierozpoznane są zapisywane na zamówieniach jako usługi jednorazowe.
Import zamówień do Navireo 

Zapisywanie zamówień jako dokumenty ZK na wybrany magazyn.
Możliwość określenia osoby wystawiającej oraz kategorii dokumentu.
Określanie, czy zamówienie rezerwuje stan magazynowy (niezależnie od ustawień Navireo ).
Definiowanie usług z kartoteki towarów i usług powiązanych z kosztami dostawy i pobrania w sklepie.
Obsługa danych płatnika i adresu dostawy.
Import klientów do kartoteki kontrahentów Navireo 

Automatyczne dodanie i aktualizacja danych klientów ze sklepu w Subiekcie GT.
Zapisywanie powiązań kontrahenta z klientem w sklepie, wszystkie zamówienia są przypisywane do jednej kartoteki, a dane klienta tylko aktualizowane.
Rozróżnianie typu kontrahenta (Osoba fizyczna / firma).
Możliwość zdefiniowania grupy kontrahentów do jakiej będą przypisani klienci.

Aktualizowanie danych towarów w sklepie (automatyczne wychwytywanie zmian)

Przesyłanie do sklepu aktualnego stanu magazynowego produktów (pomniejszonego o rezerwacje lub nie - ustawiane parametrem) z możliwością wyboru magazynów.
Przesyłanie do sklepu aktualnych cen produktów.
Możliwość powiązania poziomów cen w Subiekcie z grupami cenowymi w sklepie.
Możliwość włączenia/wyłączenia aktualizowania stanów magazynowych, cen sprzedaży, cen zakupu.
Aktualizowanie statusów zamówień w sklepie

Przesyłanie do sklepu statusu zamówienia z Navireo  (informacja o rezerwacji, realizacji zamówienia lub usunięciu).
Synchronizacja danych

Komunikacja ze sklepem zabezpieczona kluczem autoryzacyjnym, możliwość komunikacji z wykorzystaniem protokołu SSL (https).
Automatyczna synchronizacja danych (częstotliwość ustawiana parametrem) dzięki usłudze systemowej.
Możliwość dokonywania ręcznej synchronizacji na życzenie.
Raportowanie ewentualnych błędów komunikacji.
Prosty interfejs i łatwa obsługa.
Inteligentny mechanizm synchronizacji odciąża łącze i przyśpiesza pracę - synchronizowane są tylko zmiany w danych od ostatniej udanej synchronizacji.

Nie znalazłeś w naszej ofercie interesującej Cię integracji? Nic straconego!

 Prześlij do nas zapytanie 

i napisz z jakim programem, systemem czy stroną chcesz zintegrować swój sklep internetowy.
Przeanalizujemy Twoje potrzeby i przedstawimy pełną ofertę.

Produkty powiązane