Zakup i instalacja modułu X13 GMC Zobacz większe

Modułu GMC Google Merchan Center

Nowy produkt

Moduł Google Merchant Center.
Licencja roczna

Więcej szczegółów

349,00 zł netto

Więcej informacji

  • umożliwia mapowanie kategorii - dzięki temu przypiszesz każdą kategorię ze sklepu pod odpowiednią w google
  • opcja exportu atrybutów produktu jako osobne produkty (z możliwością połączenia między sobą produktów - przez co możemy w google wybrać rozmiar/kolor), lub produkt z kombinacjami wysyłany jest jako pojedynczy
  • możliwość dodania Kod sklepu (Wyświetlanie produktów w asortymencie lokalnym w przestrzeni Google - https://support.google.com/merchants/answer/9825611)
  • kilka opcji wykluczania produktów do exportu:
    • tylko dostępne produkty
    • produkty aktywne w sklepie
    • zakres cenowy do ustawienia - od jakiej i do jakiej ceny będziemy exportować produktu
    • produkty z ilością większą niż X
    • produkty tylko z wpisanym EANem
    • produkty wybranych producentów
    • ręczna możliwość wpisania ID produktów do wykluczenia
  • 3 opcje generowania nazwy produktu:
    • nazwa produktu
    • meta-tytuł produktu
    • własna struktura, z opcją wykorzystania nazwy produktu, nazwy domyślnej kategorii, nazwy producenta
  • Na wszystkie powyższe nazwy produktów możemy narzucić dodatkowe formatowanie opisu
    • brak formatowania
    • nazwa z dużej litery (pozostałe litery zamienione będą na małe)
    • każde słowo z dużej litery
  • przekazywanie kosztu dostawy dla produktów w XMLu - 2 opcje:
    • ustawienie ręcznie ceny dla wszystkich produktów
    • pobieranie ceny z PrestShop (pobieranie najtańszego dostawcy, uwzględniając dostępnego przewoźnika (wagi/ceny/wykluczenia, dodatkową kwotę dodatkową oraz pakowania)
  • możliwość exportu opisu długiegokrótkiego lub połączenie 2 opisów
  • wysyłanie kodu GTIN, jednak z opcji:
    • brak
    • kod produktu (nr referencyjny)
    • kod kreskowy EAN-13 lub JAN
    • kod kreksowy UPC
    • kod ISBN
  • wysyłanie numer katalogowego (MPN) produktu:
    • brak
    • kod produktu (nr referencyjny)
    • kod kreskowy EAN-13 lub JAN
    • kod kreksowy UPC
    • kod ISBN
  • przesyłanie wszystkich opcji związanych z ceną
    • cena produktu
    • cena promocyjna
    • czas do końca promocji
  • możliwość wymuszenia exportu cen netto
  • opcja wymuszenia zmiany waluty w linkach produktów (w takim przypadku po kliknięciu w produkt z reklamy klient automatyczne wybrany ma nie tylko poprawny język ale i walutę)
  • wymuszenie stanów magazynowych, w przypadku gdy nie zarządzamy stanem magazynowym, lub chcemy wyświetlić inną ilość produktu niż mamy na sklepie
  • możliwość dodania do 5 etykiet indywidualnych
  • bardzo wydajny sposób tworzenia XML'a dzięki temu szybko wyeksportujesz nawet dużą ilość produktów, a CRON umożliwi jego automatyczną aktualizację!
  • obsługa wielu języków co umożliwia tworzenie wielu plików pod reklamy dla odbiorców w różnych krajach
  • obsługa multistore - możesz exportować produkty z wielu sklepów jeśli korzystasz z multistore
  • opcja wyboru rozmiaru zdjęcia, możliwość zmiany na takie które zajmują mniej miejsca
  • opcja wymuszenia stanu magazynowego, umożliwia przypisanie ilości produktów w przypadku nie korzystania z zarządzania ilością
  • możliwość dodania UTMów do linków produktów
    • UTM Content
    • UTM Medium
    • UTM Source
    • UTM Term
    • UTM Campaign

Moduł exportuje następujące dane:

  • Nazwę produktu
  • Opis długi lub skrócony
  • Kategorię w Google Shopping
  • Kategorię PrestaShop
  • Link do produktu
  • Zdjęcie główne
  • Zdjęcia dodatkowe
  • Stan (nowy/używany)
  • Ilość produktu
  • kod GTIP
  • kod MPN
  • Dostępność (dostępny/nie dostępny)
  • Datę dostępności w przypadku produktów z ustawioną datą dostawy
  • Cenę produktu
  • Kod referencyjny/kreskowy
  • Producenta
  • Status "produkt dla dorosłych"
  • Koszt wysyłki – kraj i cenę

Indywidualna konfiguracja dla wybranego produktu:

  • Nazwa produktu, z możliwością wygenerowania jej na podstawie:
    • {product_name} - nazwa produktu
    • {product_name_attribute} - nazwa atrybutu
  • Do 5 indywidualnych etykiet niestandardowych

Korzyści dla Twojego sklepu:

  • błyskawiczna możliwość dotarcia do tysięcy klientów, dzięki google reklamie w Google Shopping
  • wykorzystanie przesłanych produktów do remarketingów - możliwość zamknięcia sprzedaży przez nie zdecydowanego klienta