Dodawanie produktów
- Szybkie dodawanie produktów
- Określanie cech i wartości
- Tworzenie zestawów produktów
- Sprzedawanie spersonalizowanych produktów poprzez umożliwienie klientom przesyłania plików
- Tworzenie produktów z wariantami z listy cech za pomocą generatora kombinacji
- Tworzenie cyfrowych produktów
- Załączanie plików lub wyświetlanie dodatkowych informacji na stronach produktów
- Ustalanie minimalnej zamawianej ilości dla wybranych produktów
- Wybieranie wiadomości wyświetlanej w przypadku braku towaru
Monitorowanie stanu
- Śledzenie stanu magazynowego każdego produktu
- Dodawanie dostawców i wiązanie ich z produktami
- Dodawanie producentów
- Przeglądanie listy producentów i dostawców z możliwością sortowania i filtrowania
Personalizowanie sklepu
Konfiguracja sklepu
- Oferowanie różnych metod płatności
- Ustalanie sposobów dostawy
- Obsługa stref dostawy i przypisywanie do nich przewoźników
- Określenie kosztów oferowanych sposobów dostawy
- Określenie maksymalnych wymiarów paczek
- Obsługa certyfikatów SSL
- Ustawianie sklepu jako katalogu
Treść i nawigacja
- Konfigurowanie sposobu wyświetlania produktów
- Organizowanie produktów w sklepie
- Konfigurowanie funkcji filtrowania, sortowania i podziału stron produktów
- Konfigurowanie wewnętrznej wyszukiwarki
- Wyświetlanie wyników wraz z podstawowymi informacjami o wyszukanych produktach
- Ustawianie trybu wyświetlania lub nawigacji warstwowej
- Dodanie okna wyszukiwarki produktów na stronie błędu 404
- Informowanie klientów o sklepie
- Wyświetlanie sklepów stacjonarnych na mapach Google
Koszyk / Kasa
- Oferowanie różnych metod płatności
- Ustalanie sposobów dostawy
- Obsługa stref dostawy i przypisywanie do nich przewoźników
- Określenie kosztów oferowanych sposobów dostawy
- Określenie maksymalnych wymiarów paczek
- Obsługa certyfikatów SSL
Informacje prawne
Zgodność z przepisami
- Sklep dostosowany do przepisów Prawa Konsumenckiego ( komunikaty, buttony, proces zakupów)
- Tworzenie stron lub bloków CMS z informacjami prawnymi
- Wyświetlanie informacji prawnych na określonych stronach
- Zapewnienie zgodności procesu dokonywania zakupu z europejskim prawem
- Zapewnienie zgodności z europejskim prawem poprzez wyświetlanie informacji o sposobach i kosztach dostawy
- Określanie zasad anulowania zamówienia
- Wykluczenie produktów cyfrowych z polityki zwrotów
- Ustalanie opłaty środowiskowej
Obliczanie podatku
- Ustalanie wysokości podatku w zależności od lokalizacji
- Doliczanie podatku do kosztów wysyłki i opakowania
- Wyświetlanie podatków dla klientów z USA
Zarządzanie sklepem
Tworzenie ofert specjalnych
- Konfigurowanie kuponów
- Wybór zasady naliczania zniżek
- Ustalanie polityki cenowej
- Ustalanie zasad tworzenia ofert specjalnych: dla produktów, klientów lub do zamówienia
- Oferowanie bezpłatnej wysyłki
Wyróżnianie produktów
- Wyświetlanie pełnej strony produktu z przyciskami szybkiego zakupu, produktami pokrewnymi i treściami promocyjnymi
- Proponowanie klientom produktów
- Promowanie określonych produktów
- Wykorzystanie slidera do promowania produktów
- Oferowanie klientom usługi pakowania produktów na prezent
Budowanie zaufania klientów
- Wyświetlanie logotypów pośredników obsługujących płatności
Zwiększanie zainteresowania
- Ograniczenie liczby porzuconych koszyków poprzez wysyłanie klientom e-maili
- Ponowne zainteresowanie klientów poprzez wysyłanie e-maili z przeglądanymi produktami
- Wysyłanie zainteresowanym klientom e-maili z informacją o ponownej dostępności produktu
Pozyskiwanie ruchu
- Pozycjonowanie sklepu
- Pozycjonowanie stron produktów i stron CMS
- Integracja sklepu z serwisami społecznościowymi
Umieszczanie reklam w sklepie
- Gromadzenie adresów e-mail klientów
- Zamieszczanie w sklepie grafik lub banerów reklamowych
- Udzielanie uprawnień partnerom afiliacyjnym
Obsługa zamówień
Realizowanie zamówień
- Przeglądanie złożonych zamówień
- Tworzenie zamówień w panelu administracyjnym
- Edycja zamówienia na prośbę klienta
- Określenie kolejności etapów realizacji zamówienia i zwrotu
- Otrzymywanie powiadomień o nowych zamówieniach
- Drukowanie dowodów dostawy w formacie PDF
Informowanie klientów o kolejnych etapach realizacji zamówienia
- Tworzenie szablonów e-maili i domyślnie wysyłanych e-maili
- Automatyzacja wysyłki e-maili
Obsługa klienta
Zwiększanie lojalności
- Konfigurowanie formularza tworzenia konta klienta
- Możliwość zakładania kont w sklepie przez klientów
- Możliwość śledzenia przez klientów swoich zamówień
Prowadzenie bazy klientów
- Zarządzanie adresami klientów
- Dodawanie nowych klientów lub edycja istniejących
- Importowanie/eksportowanie list klientów
- Łatwe wyszukiwanie klientów
- Personalizacja doświadczenia klientów poprzez tworzenie grup klientów
Obsługa klientów
- Dostęp do podsumowania aktywności klientów
- Otrzymywanie powiadomień
- Tworzenie dostępu IMAP i wysyłanie próśb do odpowiednich pracowników
- Ustawienie domyślnych odpowiedzi
- Możliwość dokonania przez klientów zwrotu towaru
- Generowanie pokwitowań w celu zwrotu pieniędzy niezadowolonym klientom
- Zamiana dowolnego koszyka w zamówienie na życzenie klienta
- Wyświetlanie danych i formularzy kontaktowych z określonymi tematami
Bądź na bieżąco
Informacje ogólne
- Przeglądanie danych, określanie celów i śledzenie postępu
- Prognozowanie wyników z funkcją filtrowania
Informacje o skuteczności działań
- Mierzenie skuteczności kampanii promocyjnych
- Tworzenie raportów dotyczących ruchu na stronie
- Zbieranie informacji o stronach odwiedzonych przez klientów
- Zbieranie informacji o sposobach dostawy
Informacje o produktach
- Zbieranie szczegółowych informacji o oferowanych produktach
- Przeglądanie najpopularniejszych produktów i wyróżnianie ich w sklepie
- Przeglądanie stanów magazynowych i pokrycia magazynowego
Informacje o sprzedaży i klientach
- Gromadzenie danych dotyczących sprzedaży
- Przeglądanie wszystkich otwartych koszyków wraz ze statystykami
- Segmentowanie klientów, by lepiej do nich dotrzeć
Bezpieczeństwo Firmy
Zabezpieczenie Twojego sklepu
- Konfiguracja powiadomień e-mail z automatycznymi ostrzeżeniami
Ekspansja i rozwój
Zdobywanie rynków
- Wybór krajów, w których dostępny jest Twój sklep
- Dostosowanie sklepu do oczekiwań danego rynku
- Ustalanie walut i automatyzacja procesu pobierania aktualnego kursu wymiany
- Możliwość stosowania wielojęzycznych kart produktów, by móc dostosować opisy do konkretnych rynków
Prowadzenie kilku sklepów
- MULTISTORE. Prowadzenie kilku sklepów z jednego panelu administracyjnego
Rozbudowa sklepu o dodatkowe moduły i motywy
- Instalacja i obsługa bezpłatnych, zewnętrznych lub dodatkowych modułów
- Podgląd katalogu dodatków Addons oraz polecanych motywów i modułów
Uproszczenie obsługi systemu
- Korzystanie z uniwersalnego paska wyszukiwania
- Reorganizacja układu menu w panelu administracyjnym
- Szybsza praca dzięki przyciskowi automatycznej aktualizacji
- Konfiguracja zadań cron
Zagłębianie się w oprogramowanie dzięki funkcjom programistycznym
- Dostęp do informacji o serwerze, sklepie, e-mailach, bazie danych...
- Tworzenie i pobieranie kopii zapasowych baz danych
- Usuwanie fragmentów lub całych baz danych
- Ustawianie ważności plików cookies i innych preferencji
- Aktywacja/dezaktywacja filtra iFrames oraz HTML Purifier
- Obsługa pamięci podręcznej
- Tworzenie zestawów kluczy API i konfiguracja pozwoleń