Zadbaj o wyższą konwersję Sprzedaży
Co to jest konwersja?
Konwersją nazywamy działanie, które ma na celu zamianę użytkownika biernego w aktywnego. Konwersja zachodzi wtedy, gdy dokona on zakupu, zainteresuje się usługą, kliknie link czy zapisze się do newslettera. Konwersja to powszechnie stosowany termin, który w przypadku sklepów internetowych PrestaShop określa w ujęciu procentowym stosunek osób kupujących do ilości odwiedzin w sklepie.
Jak zwiększyć wskaźnik konwersji?
Niezależnie od wielkości sklepu internetowego PrestaShop, administrujący zawsze powinien dążyć do osiągnięcia jak najwyższej konwersji osób odwiedzających. Współczynnik ten ma bowiem kluczowe znaczenie i wpływ na funkcjonowanie całego e-biznesu. Aby zwiększyć wskaźnik konwersji, należy regularnie przeprowadzać cały szereg właściwych działań. Dotyczy to zarówno wszystkich czynności związanych z pozycjonowaniem ( SEO) oraz zwiększaniem poszczególnych funkcjonalności sklepu, jak i usprawnieniem komunikacji z potencjalnymi klientami. Tu zamówisz usługę analizy tematu zwiększenia konwersji.
Do mierzenia konwersji osiąganej przez sklep PrestaShop
niezbędny jest np. zewnętrzny program tu idealnym połączeniem jest darmowe oprogramowanie Google Analytics oraz kompatybilny z nim wybrany moduł PrestaShop.
Wszystkie komentarze