Facebook Pixel dla PrestaShop Zobacz większe

Facebook Pixel dla PrestaShop

Nowy produkt

Moduł przeznaczony dla PrestaShop w wersji 1.6 i 1.7.

pozwala na zintegrowanie sklepu z Facebook Pixel, moduł integruje z standardowymi zdarzeniami takimi jak dodanie produktu do koszyka, rozpoczęcie zakupów, potwierdzenie zamówienia, wybranie metody płatności, odwiedzenie karty produktu lub kategorii, lub zwykłe wyświetlenie strony...

Więcej szczegółów

190,00 zł netto

Więcej informacji

Cechy i zalety modułu FACEBOOK PIXEL dla PrestaShop w wersji 1.6 i 1.7

Moduł przeznaczony dla PrestaShop w wersji 1.6 i 1.7.

pozwala na zintegrowanie sklepu z Facebook Pixel, moduł integruje z standardowymi zdarzeniami takimi jak dodanie produktu do koszyka, rozpoczęcie zakupów, potwierdzenie zamówienia, wybranie metody płatności, odwiedzenie karty produktu lub kategorii, lub zwykłe wyświetlenie strony. Dzięki pikselowi Facebooka możesz wykonać pomiar lub optymalizację oraz tworzyć grupy odbiorców kampanii reklamowych, możesz również wykorzystać działania podejmowane przez odbiorców w witrynie na różnych urządzeniach, aby przeprowadzać bardziej skuteczne kampanie reklamowe.

- Obsługuje standardowe wydarzenia: Purchase (śledzenie zakupów), InitiateCheckout (rozpoczęcie procesu zakupów), ViewContent (wyświetlenie strony produktu), PageView (wyświetlenie strony), AddPaymentInfo (wybranie metody platności), ViewCategory (wyświetlenie kategorii produktów), AddToCart (dodanie produktu do koszyka), CompleteRegistration (zakończenie rejestracji klienta), AddToWishlist (dodanie do listy życzeń), Search (wyszukiwanie na sklepie)

- możliwość wybrania identyfikatora produktów przekazywanych przez moduł tak by zgadzał się z tym samym jaki przekazujemy w pliku XML z lista produktów dla Facebook-a (id produktu, id produktu-id_atrybutu-produktu, index / referencja, ean13)
- JAKO JEDYNY NA RYNKU podczas zmiany kombinacji produktu na karcie produktu poprawnie uruchamia zdarzenia VievContent oraz AddToCart przekazując id wybranej kombinacji
- możliwość dodania prefiksu do id produktów (np gdy przekazujemy w pliku xml produkty gdzie id produktu ma dodatkowy prefiks)
- zdarzenie Purchase / zakup jest uruchamiane bez względu na metodę płatności wybraną
- dla każdego z wydarzeń są przekazywane parametry zgodne ze specyfikacja Facebook pixel-a
- pełna obsługa multistore
- nie wymaga modyfikacji plików / łatwa instalacja